Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polska na targach Boot Dusseldorf

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-01-24 11:11:32
targi, dusseldorf, niemcy, boot dusseldorf, branża jachtowa, jachty, łodzie, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, promocja polskiego sektora jachtowego, materiały informacyjne, filmy promocyjne, konferencja prasowa, polska izba przemysłu jachtowego i sportów, program promocji branży jachtowej, bpp, 2018

Przez 9 dni, wśród blisko 2 tysięcy wystawców z ponad 68 krajów Polska Agencja Inwestycji i Handlu promuje polską branżę jachtową. Polskie stoisko narodowe czeka na gości w hali 16 D76.

W Polsce produkuje się ok. 22.000 jachtów rocznie. Łodzie motorowe o długości 6-9 metrów są specjalnością krajowych producentów i zapewniają im drugie, po Stanach Zjednoczonych, miejsce na świecie. Niekwestionowanym liderem wśród odbiorców polskich jachtów i łodzi są Norwegowie. Tylko w 2016 r. zakupili oni polski sprzęt pływający o wartości 70 mln euro. Na drugim i trzecim miejscu znajdują się odpowiednio Francuzi (łączna wartość eksportu w 2016 r. wyniosła 46 mln euro) oraz Niemcy (44 mln euro). Wartość polskiego eksportu jachtów w 2016 r. wyniosła blisko 350 mln euro.

 

Polskie stoisko narodowe ma na celu promocję polskiego sektora jachtowego wśród zagranicznych przedsiębiorców. Na stoisku na zwiedzających przez cały czas trwania targów czeka ekspert, który przedstawia zalety oraz potencjał polskiego sektora jachtowego a także potencjał polskiej gospodarki. - Polskim przedsiębiorcom proponujemy bezpłatne formy promocji m.in. dystrybucję materiałów informacyjnych czy wyświetlanie filmów promocyjnych na stoisku narodowym - powiedział Andrzej Szewczyk, zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej, PAIH. - Warto zaznaczyć, iż z wymienionych form promocji mogą skorzystać nie tylko firmy, które są wystawcami na targach Boot Dusseldorf, ale również przedsiębiorcy niebiorący udziału w targach - dodał. Dodatkowo każdy polski przedsiębiorca na stoisku narodowym może umówić się na spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi.

 

  

 

Aby dokładnie przedstawić potencjał polskiego sektora jachtowego podczas drugiego dnia targów zorganizowaliśmy konferencję prasową. Spotkanie poprowadzili eksperci: Michał Bąk i Sebastian Nietupski z Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów. Po briefingu był czas na rozmowy i dyskusje z udziałem dziennikarzy zagranicznych i przedstawicieli polskich firm.

 

Polskie stoisko narodowe na targach Boot Dusseldorf zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży jachtowej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.