Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Miami International Boat Show 2019

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-03-06 12:41:36
targi, miami international boat show, mibs, jachty, łodzie, branżowy program promocji, bpp, polskie stoisko narodowe, konferencja prasowa, materiały informacyjne, filmy promocyjne, promocja polskiego sektora jachtowego, jachty motorowe, polska izba przemysłu jachtowego i sportów wodnych, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019, miami, usa

W dniach 14-18 lutego 2019 r. w Miami Marine Stadium na Florydzie odbyły się międzynarodowe targi Miami International Boat Show.

To jedna z największych imprez żeglarskich na świecie. Podczas show zaprezentowano mnóstwo łodzi motorowych, jachtów, silników, elektroniki i akcesoriów od ponad 2000 producentów.

 

 

Podczas wydarzenia prezentowano najróżniejsze produkty żeglarskie, w tym najnowsze trendy w projektowaniu łodzi, akcesoria, elektronikę morską, sprzęt do połowu, akcesoria bezpieczeństwa, sprzęt nawigacyjny, wodoszczelny sprzęt do pływania, odzież itp.

 

 

Miami International Boat Show zapewnia doskonałą możliwość porównania wszystkich ofert i dokonania świadomego wyboru z szerokiej gamy produktów. To wydarzenie, podczas którego można zapoznać się ze wszystkimi najnowszymi trendami w świecie żeglarstwa.

 

 

Podczas targów Miami International Boat Show zorganizowane zostało polskie stoisko narodowe (stoisko nr E-143). Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizując program "Promocji gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe" promowała polską branżę jachtów i łodzi w Stanach Zjednoczonych.

 

 

Konferencja prasowa dla przedstawicieli branżowych mediów miała miejsca 14 lutego br. o godz. 15:00. Przedstawiciel Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych - Michał Bąk przedstawił informacje i ciekawostki dotyczące polskiego przemysłu jachtowego. Przez wszystkie dni targów nasz ekspert opowiadał zainteresowanym o potencjale polskiego przemysłu jachtów i łodzi. Na stoisku prezentowane były również materiały informacyjne oraz filmy promocyjne polskich firm. To działanie realizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach programu "Promocja gospodarki w oparciu polskie marki produktowe". Podobnie polskie jachty i łodzie będą promowane w Holandii, Norwegii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii.