.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Dubai International Boat Show - relacja z targów

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-03-12 13:45:45
targi, dubai international boat show, dibs, jachty, łodzie, branżowy program promocji, bpp, polskie stoisko narodowe, konferencja prasowa, materiały informacyjne, filmy promocyjne, promocja polskiego sektora jachtowego, jachty motorowe, polska izba przemysłu jachtowego i sportów wodnych, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019, dubaj, zea

W dniach 26 lutego-3 marca 2019 r. odbyła się 27. edycja Dubai International Boat Show. W tym najbardziej znanym i prestiżowym wydarzeniu branży jachtów w rejonie Zatoki Perskiej jako wystawcy udział wzięli m. in. przedsiębiorcy z Polski. Stoisko narodowe zorganizowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

Dziesiątki tysięcy odwiedzających gości wystawę obejrzały stoiska 800 wystawców oraz 450 łodzi i jachtów z 50 krajów świata. Mocno zauważalnym trendem był nacisk na zrównoważony rozwój. Swoje premiery przedstawiło 15 wystawców z całego świata oraz 23 z ZEA. Wartość prezentowanych na targach jednostek to ponad 300 000 000 €.

 

 

Polska reprezentowana była przez firmy:

  • Sunreef Yachts, która prezentowała 40 stopowy katamaran motorowy,
  • Marine Tech, która przedstawiała profesjonalne skutery podwodne,
  • D-BOATS Sp. z o.o, która wystawiła 5,5 m. łódź motorowodną,
  • Reingard Design, która prezentowała ofertę domów pływających.

 

 

Polskie stoisko narodowe, pełniło funkcję promocyjno informacyjną. Udzielano informacji o polskim sektorze jachtowym zarówno gościom targów, jak i dziennikarzom. Drugiego dnia targów zostało zorganizowane spotkanie z lokalną prasą, w czasie którego Sekretarz Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych POLBOAT - Michał Bąk zaprezentował potencjał polskiego sektora jachtów i łodzi. Na stoisku prezentowane były również materiały informacyjne oraz filmy promocyjne polskich firm. Z przestrzeni stoiska mogli korzystać także polscy przedsiębiorcy do prowadzenia rozmów biznesowych.

 

 

Obecność polskiego stoiska na DIBS odbyła się w ramach realizacji przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu SA programu "Promocja gospodarki w oparciu polskie marki produktowe". Podobnie polskie jachty i łodzie będą promowane w Holandii, Norwegii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii.