Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko na The Norwegian International Boat Show - SJOEN FOR ALLE 2019 (relacja)

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-04-01 12:49:57
targi, norwegian international boat show, sjoen for alle, jachty, łodzie, branżowy program promocji, bpp, polskie stoisko narodowe, konferencja prasowa, materiały informacyjne, filmy promocyjne, promocja polskiego sektora jachtowego, jachty motorowe, polska izba przemysłu jachtowego i sportów wodnych, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019, lillestrom, norwegia

Od 20 do 24 marca 2019 r. w Lillestrom, w Norwegii odbywały się Międzynarodowe targi The Norwegian International Boat Show - SJOEN FOR ALLE. To wydarzenie organizowane nieustannie od 1956 roku. Tegoroczną edycję odwiedziło ok. 28 tysięcy zwiedzających.

Sjøen for alle to jedna z największych w Norwegii wystaw łodzi i miejsce spotkań dla wszystkich zainteresowanych żeglarstwem. W czterech halach zaprezentowano żaglówki i łodzie motorowe, kajaki, sprzęt do nurkowania, surfingu, narty wodne, pontony, przyczepy, silniki, maszty, takielunek itp.

 

 

Podczas targów swoją ofertę zaprezentowały polskie firmy:

  1. Stocznia Viking
  2. CP Yachts
  3. Mariner Yachts
  4. Woma Knajdek Meble
  5. NFun Yachting
  6. Represser

 

 

Pojawili się również lokalni przedstawiciele z ofertą firm La Mare Haouseboats oraz Northman Shipyard.

 

 

Podczas targów SJOEN FOR ALLE, Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała polskie stoisko narodowe, które służyło promocji polskiego sektora jachtów i łodzi na arenie międzynarodowej. Polskim firmom zaproponowaliśmy darmowe formy promocji m.in. poprzez dystrybucję materiałów informacyjnych czy wyświetlanie filmów promocyjnych.

 

 

Pierwszego dnia targów odbyła się konferencja prasowa. Zebranych gości przywitała Ambasador RP w Norwegii, Pani Iwona Woicka-Żuławska, a następnie Przedstawiciel Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych - Michał Bąk przedstawił informacje i ciekawostki dotyczące polskiego przemysłu jachtowego.

 

 

Podczas briefingu prasowego, a także w pozostałych dniach targów, każdy zainteresowany mógł dowiedzieć się więcej o potencjale polskiego przemysłu jachtów i łodzi i uzyskać informacje o ofercie naszych krajowych producentów jachtów, łodzi, części, wyposażenia oraz usług związanych z tym sektorem.

 

 

To działanie realizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach programu "Promocja gospodarki w oparciu polskie marki produktowe". Podobnie polskie jachty i łodzie są promowane w Holandii, Norwegii, Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii.