Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Misja przyjazdowa branży jachtów i łodzi - goście z USA i Chin

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-07-15 14:36:41
jachty, jachty i łodzie, misja przyjazdowa, study tour, targi, wiatr i woda, usa, chiny, potencjał polskiego sektora jachtów i łodzi, stocznie, spotkania biznesowe, konferencja prasowa, branżowy program promocji, 2019

W dniach 18-20 lipca 2019 r., podczas targów Wiatr i Woda w Gdyni, odbędzie się druga misja przyjazdowa typu Study Tour dla przedstawicieli branży jachtów i łodzi. W tegorocznej misji udział wezmą przedsiębiorcy oraz dziennikarze z USA oraz Chin.

Study Tour

Fot. Misja Study Tour 2018

Dla zagranicznych gości został opracowany program zakładający udział w wydarzeniach, w czasie których zostanie zaprezentowany potencjał polskiego przemysłu jachtowego. W programie znalazy się m. in. odwiedziny wybranych stoczni, spotkania biznesowe z polskimi przedsiębiorcami, a także testy jednostek żaglowych oraz motorowych.

 

Study Tour

Fot. Misja Study Tour 2018

 

Jednostki udostępnione do testów to: N’Fun 30, Maxus evo 24, Caravela 950 (jacht, na którym kapitan Rafał Moszczyński wyruszy w samotny rejs dookoła świata), Balt Tytan 918, Parker 110 Monaco (zdobywca nagród: Best of Boats na Targach w Berlinie w 2018 r. i Jacht Roku w Polsce 2019), Parker 850 Voyager, Futura 36, Northman 1200, Emzi 767 Classic oraz Diamond 550.

 

Study Tour

Fot. Misja Study Tour 2018

 

Odbędzie się również konferencja prasowa pt. "Siła i potencjał polskiej branży jachtowej. Elementy rządowego programu wsparcia branży na rynkach zagranicznych".

 

Study Tour

Fot. Misja Study Tour 2018

 

Misja zorganizowana w roku 2018 pozwoliła nawiązać relacje biznesowe polskim przedsiębiorcom, szczególnie z przedstawicielami ZEA, przyczyniła się także do powstania wielu publikacji w zagranicznej prasie. Polski sektor jachtowy jest postrzegany w świecie jako innowacyjny - potwierdzają to liczne nagrody dla jachtów produkowanych w Polsce - oraz utrzymujący produkcję na najwyższym światowym poziomie. Organizacja drugiej misji przyjazdowej pozwoli nie tylko utrwalić ten wizerunek na kolejnych rynkach oraz nawiązać polskim przedsiębiorcom relacje biznesowe, ale pozwoli także - dzięki sile sektora - budować wizerunek kraju silnego gospodarczo, dostarczającego najwyższą światową jakość produkcji.

 

Poniżej relacja z Misji Study Tour z roku 2018: